Rome dag 5: last day in Rome

16 oktober 2015 - Rome, Italië

Vandaag is het alweer de laatste dag van de vakantie :(
Spijtig genoeg gaan we vanavond alweer naar huis. maar eerst nog een dagje wandelen door Rome.

Eerst kreeg ik een ontbijtje op bed om mijn verjaardag te vieren. Jammer van het broodje dat niet zo lekker was maar het gaat echt om het gebaar. En dit vond ik dan ook echt heel erg lief!!

Nadat we op het gemak ontbeten hebben zijn we de koffers in gaan pakken en op het gemak gaan uitchecken. We hebben nog een rondje gemaakt door Rome. We zijn naar het kleinste bewoonde eilandje geweest van de wereld, Isola Tiberina. Dit was een wel heel klein eilandje. daarna zijn we langs de Rivier de Tevere richting de Sint Pieter gelopen. Daar hebben we zo lekker pizza gegeten en daar hebben we dan tussen de middag als lunch nog eens een lekker pizza gegeten. Daarna zijn we op het gemak over de Via Dell Corso teruggelopen naar Piazza Venetia waar we nog even op het gemak genoten hebben van het heerlijke weer.

Daarna hebben we de koffers opgehaald en zijn we op het station treinkaartjes gaan kopen.
Zo zijn we nog eventjes naar de Via Nationale een ijsje wezen halen en hebben die nog even op het gemak opgegeten. En dan zit de vakantie er echt op, helaas. Op naar het vliegveld en dan terug naar huis.

Wat hebben wij genoten van deze vakantie!! :)