Rome dag 3: Rondje monumenten

14 oktober 2015 - Rome, Italië

Vandaag hebben we een route uitgestippeld om langs de Trevi fontijn, het pantheon en Piazza Navona. Nadat we eerst hebben uitgeslapen en op ons gemak hebben ontbeten zijn we op ons gemak de deur uit gegaan. Op naar de trevi fontijn. Ook die was helaas in onderhoud. Het gebruik om er een muntje in te gooien over je rechter schouder zodat je dan nog een keer terugkomt in Rome ging voor ons niet door. helaas.

Op de kaart zoeken hoe we vanaf de Trevi het beste konden lopen richting het Pantheon. Route uitgestippeld en lopen maar. Op het gemak lopen we richting het Pantheon, als we op het plein zijn is het er ook erg druk. Een paar foto's van buiten gemaakt en dan maar eens een kijkje binnen nemen. Het was echt prachtig om te zien.

Op piazza Navona staan 3 fontijnen, ook op dit plein hebben we een rondje gelopen. Dit vonden we wat tegenvallen. Maar ach wel leuk om te zien. Daarna naar de subway om een lekker broodje te halen en die op het gemak op te eten.

Daarna zijn we naar het hotel gegaan waar we lekker uitgerust hebben van een lange wandelingen een kilometer of 12 gemaakt hebben. om een uur half 8 zijn we een restaurantje op gaan zoeken en hebben we lekker pizza gegeten.