Ierland dag 2: Killarney

27 april 2014 - Killarney, Ierland

De tweede vakantie dag is een wat rustigere dag. 's Ochtends lekker uitslapen en om half 10 ontbijten. Daarna kijken wat we gaan doen vandaag.
Besloten om  naar een Abbey toe te gaan en naar de Torc waterfall.
De Abbey vond ik wat minder leuk, maar de Torc Waterfall was echt heel mooi!

Bij de waterval hebben we eerst wat foto's gemaakt van de waterval zelf, daarbij was een trap naar boven. Allemaal ongelijke treden, Thomas ging als een speer naar boven. Eenmaal boven een paar mooie foto's gemaakt van het uitzicht, Je kon nog verder naar boven. Ook dat hebben we gedaan, dat was een goede keus! Wat een schitterend uitzicht was dat!
Naar boven ging nog wel maar toen; weer terug naar beneden over diezelfde helling van ongeveer 20% of zelfs wel steiler op sommige stukjes. Eenmaal op de laatste trap naar beneden kwam Thomas weer heel snel langs. Hij had haast denk ik ... Weer bij de auto aangekomen en weer een stukje rijden.
Na ons uitje nog even boodschappen doen en lekker Pizza eten.
's Avonds nog even gezellig een spelletje gedaan op de tablet en een stukje gelezen in een boek op de tablet. Daarna nog even wat drinken en uitzoeken wat we de volgende dag gaan doen