Schotland dag 6: Oban

7 augustus 2014 - Oban, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan! We zijn begonnen met het maken van een zelfgemaakt Engels ontbijt met bacon, eieren, worstjes en toast. Hierna hebben we koffie gedronken daarna zijn we ons klaar gaan maken voor een middagje weg. Nadat we de route hebben besproken gaan we rijden. We rijden via een route die heet "Glencoe". Dit is een gebied van een hoop bergen en een hoop mooie uitzichten. Hier hebben we dan ook regelmatig gestopt. En hebben we een hoop foto's gemaakt. Daarna zijn we naar Oban toe gereden. Ik heb ook een stukje gereden, dat links rijden is in het begin wel even wennen maar al snel went het dat er auto’s aan de rechter kant langs rijden. Aangekomen in Oban hebben we een rondje gewandeld, daarna hebben we 'fish and chips’ gegeten. Dit was erg lekker! Hierna zijn we naar een soort colloseum boven op de berg. Hier ook een hoop foto’s gemaakt. Daarna zijn we weer richting het huisje gegaan. Nog een paar stops voor wat mooie uitzichten. En daarna boodschappen doen en lekker in het huisje eten en een spelletje doen.