Tsjechië dag 12: Frymburk en (kruis)boogschieten

29 juli 2015 - Frymburk, Tsjechië

Na de drukke dag van gister hebben we het vandaag lekker rustig aangedaan. Besloten om vanavond lekker uit eten te gaan, het plaatsje Frymburk te bezoeken en te gaan boogschieten! Reserveren in het restaurant want we hadden allang gezien dat het een druk bezocht restaurant was. Dat was gedaan en zijn doorgereden naar Frymburk. Het is een klein dorpje met maar weinig te zien en te doen. Een paar winkels en langs het Lipno wandelen. Dit hebben we dan ook gedaan. Daarna terug naar de auto en op zoek naar het boogschieten. Na even te zoeken hebben we het dan gevonden en hebben allemaal genoten van het boogschieten. Naast boogschieten konden we ook met een kruisboog schieten. Dit was wel een ervaring om te doen zeg, erg leuk! Dat (kruis)boogschieten is nog niet zo makkelijk als dat het er altijd op tv uitziet, maar wel heel leuk!
's Avonds lekker uit eten en een spelletje doen en dan zit ook dag 12 er alweer op.